Bir web sitenin başarısı anahtar kelimeye bağlıdır desek yanlış olmaz. Arama sonuçlarında ilk sıralarda yer almak için anahtar kelimeler çok önemlidir. Bunlara odaklanılmalıdır. Bu şekilde potansiyel müşterileriniz ve ziyaretçileriniz hakkında bir fikir sahibi olabilirsiniz.
Ücretsiz Anahtar Kelime Buluculardan Öne Çıkanlar Şöyle ;
Google Keyword Planner:
Google Ads ile entegre çalışarak anahtar kelime önerileri ve arama hacmi verileri sunar. Ücretsiz olarak kullanılabilir, ancak bir Google Ads hesabı gerektirir.
Ubersuggest:
Belli bir sayıya kadar ücretsiz olarak kullanabileceğiniz Neil Patel’in bu aracı bazı özellikler için premium üyelik gerektirebilir.
AnswerThePublic:
İnsanların hangi soruları sorduğunu gösteren görsel bir araçtır. Belirli bir sayıya kadar burada aramalar ücretsiz
Keyword Tool (Ücretsiz Versiyonu):
Bu araç Google, YouTube ve diğer platformlar için anahtar kelime önerileri sunar. Ücretsiz versiyonu sınırlı özellikler sunar.
Google Trends:
Belirli anahtar kelimelerin popülaritesini zaman içinde gösterir. Ücretsizdir ve farklı bölgelerdeki trendleri analiz etmenizi sağlar.
Keyword Surfer (Chrome Eklentisi):
Tarayıcı eklentisi olarak kullanabilirsiniz. Bu araç google arama sonuçlarıyla birlikte anahtar kelime bilgilerini de gösterir. Tamamen ücretsizdir.
Soovle:
Birden fazla arama motorundan (Google, Bing, YouTube, vb.) anahtar kelime önerileri almanızı sağlayan basit bir araçtır.
Keyword Sheeter:
Girdiğiniz anahtar kelimeye dayalı olarak yüzlerce öneri sunar. Ücretsiz kullanım imkanı sağlar.
Diğer Anahtar Kelime Bulucular İse Şöyle;
KWFinder:
Kullanıcı dostu bir arayüze sahip olan bu araç, anahtar kelime önerileri ve zorluk düzeyi analizleri sunar. Aynı zamanda yerel anahtar kelime bulması için de idealdir.
SE Ranking Keyword Suggestion Tool:
Bu araç, anahtar kelimeleri önerir ve rakip analizi yapar. Bu da Seo stratejisi yapmanıza yardımcı olur.
Moz Keyword Explorer:
Anahtar kelime önerileri, arama hacmi ve sıralama zorluğu ve SERP analizi gibi veriler sunar
Ahrefs Keywords Explorer:
Daha detaylı bir arama aracıdır. Arama hacmi, tıklama oranları, SERP analizi ve rakip analizi sunar.
SEMrush:
Anahtar kelime ve içerik önerilerileriyle rakip analizi gibi veriler sağlamasının yanında SEO ve dijital pazarlama için çok yönlüdür
Sistrix:
SEO ve dijital pazarlama odaklı bir araçtır. Anahtar kelime araştırması, rakip analizi ve görünürlük ölçümleri gibi veriler sunar kullanıcıya.
Hypersuggest:
Arama motorları için önerilen anahtar kelimeleri bulmanıza yardımcı olur. Uygulaması oldukça basittir ve çeşitli platformlardan verileri çekebilir.
Bu araçlarla birlikte detaylı aramalar yaparak , SEO stratejinizi optimize edebilirsiniz.
Comments